Bouw jij aan een duurzaam bedrijf?
“Een duurzaam bedrijf…. wat is dat dan?”
“Bedoel je of ik groene stroom gebruik?”
Nou nee, dat niet, alhoewel dat ook heel mooi zou zijn natuurlijk…..
Wat ik daarmee bedoel is dit:
Ik zie dat online ondernemers zich vaak bezig houden met korte termijn acties.
Advertentie hier… lancering daar….
…keihard werken… ff vanavond nog door dan halen we de deadline….
…. en boom yes we hebben weer wat omzet!
Om vervolgens 2 maanden later weer precies hetzelfde te doen 🙁
Dit geeft veel onzekerheid…
…. een onvoorspelbare cashflow…
… teamleden die je hopelijk dit keer op tijd kunt betalen…
… of zelfs nog veel erger, een risico op burnout.
En ondertussen komt de toekomst steeds dichterbij in deze continue veranderende online wereld.
Want weet je….
Het is onvermijdelijk dat adverteren duurder wordt…
… het is onvermijdelijk dat er online meer concurrentie komt.
… het is onvermijdelijk dat wat nu werkt over 5 jaar niet meer werkt.
Maar hoe kun je je dan staande houden? Zowel nu als in de toekomst?
Bouw jij al wel aan een jouw future-proof business?
Stel je eens voor….
…. dat je een bruisende online business hebt…
… dat je fans voor het leven hebt en weet dat jij als dé expert wordt gezien.
Stel je eens voor…
… dat je beroemd bent en je altijd een overvloed aan toffe klanten hebt….
… geen zorgen over cashflow en geen zorgen over de toekomst.
Jij kunt zelf bepalen wat je wilt. Dat je fijne relaties hebt met de mensen om je heen en dat je impact maakt.
Een duurzaam bedrijf dus!
Dit klinkt misschien nu nog als een utopie in je oren, maar wist je dat er een aantal essentiële pijlers zijn die bepalen hoe groot jouw kans is op een future-proof business?
Deze pijlers zijn:
1. Business
2. Marketing
3. Sales
4. Top of mind
5. Mindset
Als er op 1 of meer van deze pijlers een zwakte zit dan wordt het heel lastig om die overvloed wél te gaan ervaren.
Weet dat je elke dag opnieuw de keuze kunt maken om de stappen te gaan zetten die je daar gaan brengen.
Het begint allemaal met zelf-onderzoek. Door te kijken wat er nu echt is en waar je nu staat kun je de juiste inzichten krijgen en de stappen nemen om te werken aan jouw bedrijf van de toekomst!
Ik geloof namelijk dat een future-proof bedrijf:
– fans heeft voor het leven
– moeiteloos nieuwe klanten krijgt
– een duurzame relatie met mensen heeft
– een gezonde cashflow heeft
– beroemd is en wordt gezien als dé expert
– een growth-mindset heeft
En nu zul je vast denken… ja leuk allemaal Kirsten…. maar hoe ga ik dat doen dan?
Wees gerust, dat komt goed.
Ik ga je meenemen op mijn reis naar F.A.M.E.
Want zo normaal als het in de muziekwereld is om beroemd te worden, zo moeilijk wordt er over gedaan in ondernemersland.
En daar wil ik verandering in aanbrengen. Daarom heb ik mijn 3 passies (muziek, duurzaamheid en online marketing) gebundeld.
Zodat ondernemers écht beroemd mogen worden en een bedrijf krijgen wat future-proof is!
F.A.M.E. is dé methode waarmee ik ondernemers help dat duurzame bedrijf te krijgen en staat voor:
Fans = Aantrekkingskracht + Multi-channel + Engagement
Zie het als muziek. Wat moet je doen om daar bekendheid te krijgen?
Aantrekkingskracht
Je maakt een album, selecteert een single, neemt een clip op en doet interviews. Je creëert mogelijkheden om mensen aan te trekken.
Multi-channel
Je plaatst jezelf in iTunes, Spotify, YouTube en Facebook. Je zorgt voor distributie en zichtbaarheid door op meerdere kanalen aanwezig te zijn.
Engagement
Mensen delen je clip, je krijgt reacties op je single en je album wordt verkocht. Je wordt alsmaar populairder! Jij hebt de X-factor.
Zoals je ziet zijn dit 3 essentiële elementen om beroemd te worden. En dit is nog maar het topje van de ijsberg.
In mijn ebook F.A.M.E. vertel ik hoe ook jij méér fans, impact en omzet kunt krijgen door beroemd te worden in je niche!
Na het lezen van dit e-book weet jij precies:
– Hoe je een future-proof business krijgt die jouw leven ondersteunt zoals jij dat wilt
– Hoe je marketingsysteem maakt waarmee je fans aantrekt en klanten voor het leven krijgt
– Een expertstatus opbouwt en altijd top of mind blijft om je connectie met je fans te versterken
Zodat jij:
- Geen geld meer verspilt
- Kwalitatieve fans aantrekt
- Moeiteloos gaat verkopen
- Echt connectie krijgt met jouw ‘tribe’