Als je niet consistent bent in het maken van je content dan mis je waarde.
Als je niet je content op de juiste manier verspreidt dan mis je bereik.
Als je niet superhelder bent in je positionering en communicatie over wie jij bent en wat jij doet dan mis je relevantie.
Als je geen fanbubbels (community) om jouw unieke methode heen bouwt, mis je connectie op een dieper level.
En als je eerst in adverteren duikt voordat je alle bovenstaande punten in de smiezen hebt…
Doe het niet …..
Je moet leren lopen voordat je kunt gaan rennen….
Je online aanwezigheid en je online community is het belangrijkste waar je je op moet focussen.
En de basis hiervoor ligt in exact weten wie jij bent, wat jij doet en wie jij het allerbeste kunt helpen.
Deze 3 dingen moeten perfect in alignment zijn met elkaar als jij de helderheid en flow in je marketing wilt gaan ervaren.
Dus niet langer op een markt richten waar je je eigenlijk helemaal niet happy bij voelt omdat iemand heeft gezegd dat het een ‘hot niche’ is.
Niet langer zomaar wat random producten in de markt slingeren die helemaal niet alignment zijn met je grotere visie op lange termijn.
En niet langer maar wat inspiratie spaghetti op je kanalen smijten omdat je denkt daarmee op de juiste manier zichtbaar te zijn.
Tijd voor marketing vanuit liefde door content met context te communiceren waardoor jouw fans met je gaan resoneren 💪